6 Aralık 2008 Cumartesi

Kakaolu Kek

Çok uzun süre ara verdiğim tariflere kakaolu kekimle dönüş yapıyorum.Bu keki yapmaya başladığımda niyetim alacalı kek yapmaktı ama dalgınlıkla hamuru ayırmadan kakaoyu karıştırıverdim ve sonuç kakaolu kek oldu :)

Ve herkese sağlıklı,mutlu ve sevdikleriyle beraber bir bayram diliyorum....

Malzemeler:

3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
2,5 su bardağı un
Yarım su bardağı sıvıyağ
1 kabartma tozu
2 yemek kaşığı kakao

Yapılışı:

3 yumurta ile şekeri mikser ile iyice karıştırın,bu karışıma sıvıyağ,süt ilave ederek tekrar karıştırın.Un ve kabartma tozunu ilave ederek tekrar karıştırıp son olarak kakaoyu ilave ediyoruz.Yağlanmış kek kalıbına karışımı dökerek 175 derece fırında yaklaşık 45 dk pişiriyoruz.

Afiyet olsun....

5 yorum:

Limonlu Kek dedi ki...

Bayramını içten dileklerimle kutluyorum, sağlıkla, umutla kal. Sevgiler...

eldivenlerim dedi ki...

sevdiklerinizle beraber sağlık, mutluluk ve başarı dileğiyle bayramınız kutlu olsun arkadaşım.....

elma şekeri dedi ki...

Mutlu bayramlar...

muko dedi ki...

ellerine sağlık...

geçmiş bayramın kutlu olsun

sevgilerle...

akasyakokusu dedi ki...

MERHABA GÜZELİM..NERDESİN NERELERDESİN ..BANA UĞRAMIŞSIN KOŞARAK GELDİM AMA TARİHİ GÖRÜNCE MERAK ETTİM.
ELİNE SAĞLIK GÜZELİM BEKLERİM YİNE GEL EMİ.

blog yaşım :)

Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker