10 Aralık 2013 Salı

Kremalı Patates

bu tarifi misssgibi'nin sayfasında gördüm ve hemen o hafta sonu bir et yemeğinin yanına yaptım çok lezzetli ve güzel oldu tarifte birebir uyduğu için aynen arkadaşamın sayfasından kopyalıyıp yapışıtırıyorum...Aşağıdaki linkten de orjinal sayfaya ulaşabilirsiniz.Kendi yaptığımın resmini çekmeyi denedim ama hiiiç başarılı olamadım bende vazgeçip soğumadan yemeğe başladım :)http://www.misssgibi.com/kremali-patates/ Malzemeler: • 3 adet Büyük Patates • 1 kutu (200ml.) Krema • 1 çay kaşığı Tuz • 1 çay kaşığının ucuyla Karabiber • 3 diş Sarımsak • 1 çay bardağı Rendelenmiş Kaşar Peyniri Hazırlanışı: 1- Patatesleri soyup yarım parmak kalınlığında halka şeklinde doğrayın. Bir kase içine alın. İçine krema, sarımsak rendesi, tuz, karabiber ekleyin ve elinizle karıştırın. Tüm patateslere kremalı karışım bulaşsın. 2- Fırın tepsisine güzelce dizin. Üstüne yarım çay bardağı sütü kenarlardan doğru dökün. 3- Önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişmeye bırakın. (fırının ısısına, patateslerinizin cinsine göre pişme süresi değişir. 15-20 dakikanın sonunda pişmesi muhtemeldir. Pişen patateslerinizin üzerine rendelenmiş kaşar peyniri serpip kaşar peynirleri nar gibi kızarana kadar pişirin. Sıcak sıcak servis yapın. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

blog yaşım :)

Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker