10 Aralık 2012 Pazartesi

Et Sote



Eskiden hiç et yemezdim,hatta yemeğin içinde et varsa bu yemek et kokuyor et tadı var diye huysuzluk yapıp yıllarca anneme neler çektirdim.Et niyetine sadece köfte yerdim.Hamileliğimde ise sağlıklı beslenmem gerekiyor diye ufak ufak et yemeğe başladım.Hala çok seçiyorum ve az yiyorum ama en azından evde et pişmeye başladı.Yok yağlı olmayacak,sert olmayacak,kokmayacak(kuzu eti) gibi şartlarım hala var tabii huysuzluğa devam :) Oğluş allahtan seviyor et yiyor,annesi gibi sorun çıkarmıyor.İlerde değişirmi bilemem ama şimdi o et yesin diye bende et yemekleri öğrenmeye ve yapmaya çalışıyorum.Bu yemek hazırlanması çok kolay, yanında pilav ile benim gibi et yemeği çok sevmeyen biri bile karın doyurabiliyor.


Malzemeler:

Dana parça et
2 domates
3 yeşil biber
1 soğan
2 diş sarımsak
Zeytinyağ

Hazırlanışı:
Zeytinyağ koyduğumuz bit tavada etler suyunu salıp çekene kadar pişiriyoruz.Sonra piyazlık doğranmış soğan,dilimlenmiş biber ve sarımsakları ekleyip kavuruyoruz.En sonda küp küp doğranmış domatesleri, tuz ve karabiberi ilave edip kısık ateşte sebzeler yumuşayana kadar pişiriyoruz.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

blog yaşım :)

Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker