4 Nisan 2013 Perşembe

3 yaş pastamız





Ne kadar çabuk geçti üç yıl,benim minik bebeğim artık kendi seçimleri,tercihleri ve fikirleri olan bir birey.Onun gelişimini adım adım seyretmek yanında olmak başardıklarını görüp onunla gururlanmak çok büyük bir mutluluk.Dokuz martta doğum günümüzü kutladık.Mertim çok eğlendi arkadaşları ile oyunlar oynadı bol bol,yine en sevdiği şeylerden biri olan balonlarla doldurduk evi.Gelen hediyelerden kıyafet çıkınca biraz sorun yaptı oyuncak diil-beğenmedim gibi tepkiler gösterdi.Bu sene bir ilk daha yaşadık benim oğlum kendi pastasını kendi seçti.Pastaneki pasta resimlerini gösterdik ve hangisi olsun dediğimizde pakkuin (mcqueen) cevabını aldık,ve sonuç bence çok başarılı oldu.Gelen misafir çocuklara verilmek üzere kurabiyeler yaptırdık.Masamızdakiler babane ve annene yardımı ile oluştu.Her ikisininde ellerine sağlık,gelen misafirlerimizede buradan çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

blog yaşım :)

Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker