8 Ekim 2007 Pazartesi

Sebzeli Bulgur Pilavı



Eminim herkes bu yemeği biliyordur,yinede benim favori yemeklerim arasında olduğu için bloğumda yer almasını istedim.Kesinlikle tek başına bile gayet doyurucu,besleyici ve lezzetli bir yemek...

Malzemeler:

1 su bardağı bulgur
3-4 yeşil biber
1 büyük boy domates
1 soğan
tuz,sıvıyağ

Yapılışı:

Yemeklik doğradığımız soğanları sıvıyağda çeviriyoruz.Üzerine ince ince doğradığımız biberleri ve küp küp doğranmış domatesleri ilave ederek 1-2 dk pişiriyoruz.2 bardak su ilave ederek kaynamaya başladığında bulguru ve tuzunu ilave ederek ocağın altını kısarak pişmeye bırakıyoruz.

Afiyet olsun....

2 yorum:

Serap Yenilmez dedi ki...

Bu yemek pek lezzetli. Ama dön dolan aynı yorumu mu yapacağım ben. "Ben de isterimmmmmmm." Beni yemeğe davet edersen belki yorumlarımı değiştirebilirim...

Adsız dedi ki...

Eeee bize ne zaman yapıyosun Bu pilavdan İnciiii :):)

Hilal ( bak bu kez ismimi yazmayı unutmadım )

blog yaşım :)

Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker