22 Mart 2008 Cumartesi

Reçelli Gevrek

Bu tarifi gazetelerin verdiği yemek eklerinden birinde görüp denedim geçen hafta.Değişik bir tat orjinal tarifte içine frambuazlı reçel konuluyordu ben evde vişne reçeli olduğu için onu kullandım bir kısmınıda çikolata koydum.Denemenizde fayda var....


Malzemeler:
5 dilim milföy
Reçel veya çikolata
2 çorba kaşığı toz şeker


Yapılışı:
Milföy hamurlarını tezgaha yayın ,üzerlerine reçeli eşit olarak yayın.İçine malzemeleri sürdüğünü hamurları rulo şeklinde kıvırın.Toz şekeri bir tepsi içine yayın ve rulo yaptığınız hamurları şekere bulayın.Şekere bulanmış hamurları 5 eşit parçaya bölün.Hamurları önceden yağlı kağıt serdiğiniz tepsiye yerleştirip önceden 170 derece ısıtılmış fırında yaklaşık 20 dakika pişirin.Fırından çıktıktan sonra soğumasını bekleyin ve soğuk servis yapın.


Afiyet olsun...

6 yorum:

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine saglik canim ...

kocaman sicacik sevgilerimle ...

hasret

gezgincigencler dedi ki...

kesinlikle değişik bir lezzet üstelik çok ta iştah açıcı bir görüntü ellerine sağlık canım


sevgiler

Adsız dedi ki...

Çok kolay ve güzel olmuş milföyler. Ellerine sağlık. Sevgiler...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

şu milföyün içine ne koysan güzel oluyo ..tatlısı tuzlusu harika..ben çikolatalı şeylere dayanamam zati..ellerine sağlık cnm..nefis görünüüyor..

uygarimizlahayat dedi ki...

Ellerine sağlık, çıtır çıtır pek güzel olmuşlar...

Adsız dedi ki...

selamm arkadaşım;
eline sağlık tam benlik pratik ve markete gidip malz. aramadan evdekilerle oluşturabileceğim bir lezzet::)) Hemencik kaptım tarifini güzel bir hafta sonu diliyorum sevgiler.

http://gulyuzluben.blogcu.com

blog yaşım :)

Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker