8 Nisan 2008 Salı

Kızartma


Kim akşam yemeğinde kızartmaya hayır diyebilirki?
Şu domates sosların altında patatesler vardı,vardı diyorum çünki tahmin edersinizki sofradan kalkarken bu tabak bomboştu.Tarifini vermeme gerek yok biliyorum sadece resmi sizinle paylaşmak istedim.En çok sevdiğim yemeklerden biridir kızartma,enfes bir yaz akşamı yemeği hatta pikniklerin vazgeçilmezi.Patates patlıcan biber üzerinede sarımsakla sote edilmiş domates sosu ve yanında taze ekmek...Offf anlatırken yine canım istedi :)

11 yorum:

uygarimizlahayat dedi ki...

Evet kızartmayaaaaaaaaaaa kim hayırrrrrrr diyebilir ki, birde üzerine yoğurt hımmmm, ellerine sağlıkkk...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Offf benim de canım çok çekti İnci'cim şimdi :) Afiyet olsun size,ellerine sağlık.. Bizde kızartma sezonu başlamadı henüz, ama acele edeyim bari ben de :) Nefis nefis :)

Adsız dedi ki...

merhaba
çok yiyerek zayıf kalmak istiyorummmm
nasıl özledim kızartma yemeyi.ilk fırsatta kızartma yapacağım.hatırlattığınız için teşekkürler
www.anilarvemutfagim.blogcu.com

Adsız dedi ki...

afiyet şeker olsun :)
tabak tablo gibi görünüyor vallahi...
pelin

ayşegül mutfakta dedi ki...

yaşasıınnn kzıartma mevsimi geliyor şöyle bol domates soslu falan özlemişim gerçektende eline sağlık burnuma tüttü :)
sevgilerr

Tuğba dedi ki...

ben hicbir zaman kızartmaya hayır diyemedim ama üzerinede sarımsaklı yoğurt isterim :)) elinize saglık ama canım cektiiii simdi :)

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

KIZARTMA, KIZARTMAA, KIZARTMAAAA...
BAYILIRIM, BAYILIRIMMM, BAYILIRIIIMMM...

ELLERINE SAĞLIK SICACIK SEVGILER...

Adsız dedi ki...

ama ben diyet yapıyordum ama ben 5 kilo verecektim ama ben 38 beden olacaktım. bu blogu sevmiştim ewet fakat yarın kesin kızartma yiyeceğim ustelik bol sarımsaklı yoğurtla ve kalorileri size gondereceğim inci hanım :) blog sahibi olarak o kaloriler sizin olmalı bence:)

Feyza Fidan dedi ki...

Amanin İnci'cimm bende çoook severim kızartmayı, üzerinede sarımsaklı yovuuurt dökerim bolca :))) Sonra o sosuna ekmeği banar banar yerim :)
Ellerine sağlık canımcım,
Öpüyorum seni...

Adsız dedi ki...

canım kızartmaya bayılırım hele böyle domates soslu olursa.ellerine sağlık çok güzel olmuş.sevgiler bana da beklerim. yalnizkralice.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Bol soslu karışık kızartma en güzel yaz yemeklerinden. İnan çok canım çekti. Ellerine sağlık.

blog yaşım :)

Daisypath Anniversary Years Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker